

Servis i reklamacije
Za narudžbu rezervnih dijelova, servisiranje ili ostvarivanje prava iz jamstva pišite nam na servis@pogo-mtech.hr. Odgovorit ćemo vam u najkraćem mogućem roku.
Za sve proizvode iz naše prodajne ponude osiguravamo jamstveni i izvanjamstveni servis. Servis obavljamo kod svih prodajnih partnera diljem Hrvatska, a kod složenijih popravaka i u servisima proizvođača.
Jamstveni rok za svaki proizvod naveden je u Jamstvenom listu koji se isporučuje prilikom kupnje proizvoda. Jamstvom se obvezujemo otkloniti sve nedostatke i oštećenja proizvoda nastala u jamstvenom roku, pod uvjetom da su nastala u normalnim uvjetima rada i pri korištenju proizvoda u skladu s uputama proizvođača, te da proizvod nije korišten na neodgovarajući način ili od strane neovlaštenih osoba.
Pravo na jamstvo moguće je ostvariti uz predočenje dokaza o kupnji (jamstveni list ili račun) koji izdaje ovlašteni trgovac prilikom kupnje proizvoda.
Sve proizvode koje šaljete na servis (poštom ili osobno) potrebno je najaviti na našu e-mail adresu servis@pogo-mtech.hr sa sljedećim podacima:
- Podaci o vlasniku proizvoda i kontakt osobi
- Podaci o poslanom proizvodu (model, serijski broj, količina, uključeni pribor ili dodatna oprema)
- Opis kvara ili razlog slanja proizvoda na servis
- Ako je proizvod pod jamstvom, dokaz o kupnji (kopija računa ili jamstvenog lista)
Za proizvode unutar jamstvenog roka, trošak dostave i povrata iz servisa (uključujući ovlaštene servise u inozemstvu, ako je potrebno) snosi tvrtka. U slučaju izvanjamstvenog popravka, trošak dostave proizvoda do servisa i natrag snosi vlasnik proizvoda.
Nakon pregleda proizvoda u našem servisu, proizvod ćemo popraviti ili poslati u servis proizvođača. U slučaju popravka izvan jamstvenog roka, korisniku ćemo dostaviti ponudu za popravak, koja će se izvršiti nakon potvrde ponude i preuzimanja troškova od strane korisnika.